Zakelijke klanten van PINO - koop voordelig therapiemateriaal

Bent u de term "zakelijke klant" tegengekomen en weet u niet wat het betekent? Hier vindt u de antwoorden op uw vragen over het zakelijk programma van PINO.

 

Wat is een zakelijke klant?

De zakelijke klant van PINO is een klant die werkzaam is op het gebied van de fysiotherapie, massage, training of spa (gezondheidszorg en wellness). Deze klant koopt bij ons therapiemateriaal voor de praktijk of bedrijf. Aangezien deze klant doorgaans grotere hoeveelheden bestelt dan een particuliere klant, geniet deze klant exclusieve voordelen bij de aankoop van producten van PINO.

 

Kan ik een zakelijke klant bij PINO worden?

Om u als professionele/zakelijke klant te registreren, moet aan één van de volgende voorwaarden zijn voldaan:

  • U werkt in:

    • Gezondheidszorg (incl. fysiotherapeuten, osteopaten, natuurgenezers, chiropractoren, bewegings- en ergotherapeuten, podotherapeuten, en artsen)
    • Sport (incl. fitness- en personaltrainer, sportmasseur)
    • Wellness, spa & hotels (inclusief wellnessmasseurs, schoonheidsspecialisten)
  • U bent een inkoper voor een praktijk, kliniek, revalidatiecentrum of inkoopgemeenschap
  • U heeft een beroepsopleiding in de gezondheidssector voltooid
     

Waarom zou ik me als zakelijke klant registreren?

Als zakelijke klant geniet u van vele voordelen bij het kopen van therapiemateriaal en fysiotherapie-apparatuur:

  • Lagere prijzen voor verkoopartikelen
  • Kwantumkortingen en staffelprijzen
  • Exclusieve producten, displays en startersets
  • Betaling op rekening

Waar kan ik me inschrijven?

Ik heb al een klantaccount bij PINO

Log u in op uw account. Klik in het gebruikersaccountoverzicht op de knop "inloggen" en vul uw geregistreerde email samen met uw wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op „Wachtwoord vergeten? Gebruit hierna uw geregistreede email-adres.

 

Ik heb nog geen PINO-klantaccount

Klik in het gebruikersaccountoverzicht op de knop "registreren" en vul het aanmeldingsformulier digitaal in.

 

Hoe lang duurt het om mijn registratie te verwerken?

Uw aanvraag wordt zo snel mogelijk door onze klantenservice in behandeling genomen. Begrijp alsjeblieft dat er vertragingen kunnen optreden vanwege het grote aantal aanvragen. De informatie wordt vergeleken met uw website. Indien nodig worden benodigde documenten (diploma en of registratie bij de kamer van koophandel) per email opgevraagd.

 

Hoe kom ik erachter of ik geaccepteerd ben als zakelijke gebruiker?

We laten u per email weten of u bent geaccepteerd of afgewezen. U kunt uw huidige status ook op elk moment in uw gebruikersaccountoverzicht bekijken.

 

Wilt u oefenbenodigdheden kopen en heeft u een vraag?

Wij adviseren u graag uitvoerig over ons assortiment van therapiebenodigdheden. Laat onze klantenservice weten wat uw vraag is:

PINO wenst u veel winkelplezier! In onze online shop vind je 24/7 oefenmateriaal, praktijkuitrusting en verbruiksmateriaal voor volwassenen en kinderen.

Search engine powered by ElasticSuite