×

:

Not a valid Time
Dit is een verplicht veld.

Veelgestelde vragen en antwoorden

Registratie & aanmelden

Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken voor je klantenaccount in onze winkel. Klik op het accountpictogram in de header van de pagina en vervolgens op de link "Wachtwoord vergeten" of hier. We sturen je onmiddellijk een e-mail om je wachtwoord te wijzigen.

Controleer of het e-mailadres dat je hebt opgegeven ook echt het e-mailadres is dat voor deze account is opgeslagen. Controleer je e-mailprogramma om te zien of de melding misschien in de map met spam terecht is gekomen. Als bovenstaande punten niet van toepassing zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het Contactformulier.

Als u zeker weet dat dit uw e-mailadres is, klikt u hier om een koppeling voor een nieuw wachtwoord te genereren en opnieuw toegang tot de account te krijgen.

U kunt uw wachtwoord op elk gewenst moment wijzigen in uw klantenaccount onder het menu-item "Accountinformatie".

Natuurlijk kun je ook een gastbestelling bij ons plaatsen. Lees "Wat zijn de voordelen van een klantenaccount?" in het gedeelte over klantenaccounts.

Bestellingen

Als een artikel momenteel niet op voorraad is, kun je een melding instellen in onze shop. Log hiervoor in op de site, roep het gewenste artikel op de productpagina op en klik op de knop "Informeer mij wanneer het artikel weer beschikbaar is". Zodra het gewenste artikel weer op voorraad is, informeren we je per e-mail.

Je kunt het bestel- en retourformulier gebruiken om vragen over je bestelling te sturen naar onze Klantenservice met je bestelnummer.

Klantaccount en adressen

Als je factuuradres is gewijzigd, kun je dit eenvoudig bijwerken in je klantenaccount. Log hiervoor in bij je klantenaccount en selecteer het menu-item "Adresboek". Hier kun je je factuuradres en verschillende afleveradressen invoeren.

Als je een klantenaccount aanmaakt met je e-mailadres, profiteer je van de volgende voordelen:

- Je kunt sneller afrekenen
- Je kunt je factuur terugvinden in je klantenaccount
- Je kunt je laatste bestellingen bekijken en gemakkelijk nabestellen
- Je hebt de mogelijkheid om alternatieve adressen voor de shop op te geven
- Je kunt geïnformeerd worden zodra een uitverkocht product weer beschikbaar is

Als je online bestelt, sturen we je de factuur automatisch per e-mail. Heb je de factuur niet ontvangen, laat dit ons weten door een e-mail te sturen naar service@pinoshop.com

We versturen de factuur automatisch per e-mail, zodra de bestelling verstuurd is. Mocht je een kopie willen ontvangen, laat dit ons weten door een e-mail te sturen naar service@pinoshop.com

Stuur ons een bericht via het Contactformulier en onze klantenservice zal uw vraag behandelen.

Natuurlijk kun je ook een gastbestelling bij ons plaatsen. Lees "Wat zijn de voordelen van een klantenaccount?" in het gedeelte over klantenaccounts.

Betaling

Je kunt gemakkelijk betalen met iDeal, PayPal of creditcard. Kopen op rekening is alleen mogelijk voor professionele klanten.

Als je je aankoop via PayPal wilt betalen, word je aan het einde van het bestelproces direct doorgestuurd naar PayPal.
Als je al een PayPal-rekening hebt, log dan zoals gewoonlijk in. Ben je nieuw bij PayPal? Dan kun je inloggen als gast of een PayPal-rekening openen en vervolgens de betaling bevestigen.

Bij ons kun je gemakkelijk en veilig met je creditcard betalen. Wij accepteren creditcards van MasterCard en Visa. Je creditcard wordt pas belast als je bestelling is verzonden.

Controleer of je per ongeluk een factuur over het hoofd hebt gezien. Als je een kopie van je factuur nodig hebt, neem dan contact met ons op via het Contactformulier.

De factuur is bijgesloten bij je bestelling en wordt per email verstuurd. Als u een kopie van uw factuur wilt, neem dan contact met ons op via het Contactformulier.

Levering & verzending

Je bestelling wordt meestal binnen vier werkdagen verzonden. Onze logistieke afdeling is in het weekend gesloten. Als je je bestelling in het weekend hebt geplaatst, wordt deze de maandag erna verwerkt.

Zodra de goederen ons magazijn verlaten, ontvang je per e-mail een trackinglink. Als je op de link klikt, ga je naar onze verzenddienstverlener waar je de status van je zending kunt controleren.

Onze producten worden geleverd door PostNL of Trans-o-flex. Levering via andere pakketdiensten is niet mogelijk.

Je kunt de huidige verzendkosten hier.

PINO levert momenteel aan de volgende landen:

Duitsland via www.pinoshop.de
Oostenrijk via www.pinoshop.at
Zwitserland via www.pinoshop.ch
Nederland via www.pinoshop.nl
België via www.pinoshop.be

Uitgesloten zijn eilanden & pakstations.

Artikelen die op je afleverbon staan, maar nog niet zijn afgeleverd, zijn meestal al onderweg naar jou in andere pakketten.
Als de resterende goederen niet binnen de komende 2 werkdagen aankomen, kun je contact met ons opnemen.

Geeft als resultaat

Als particuliere klant heb je het recht om dit contract binnen veertien dagen zonder opgaaf van reden te annuleren.
Als zakelijke klant / professionele klant heb je geen recht op retour.

1. Neem in elk geval contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

2. Onze klantenservice zal per e-mail contact met je opnemen en je informeren over de volgende stappen.

3. Meer informatie over uw recht op annulering vindt u in onze algemene voorwaarden .

Nieuwsbrief

Bedankt voor je interesse in onze nieuwsbrief. U kunt zich eenvoudig aanmelden voor onze nieuwsbrief via het aanmeldformulier op onze website.

Als u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief, kunt u zich te allen tijde afmelden. Klik hiervoor op de afmeldlink in elke nieuwsbrief.